zondag 8 april 2018

Spring scrap swap 4 #1

Wat een heerlijk weer hè, gisteren?! Een perfecte intro voor de spring scrap swap van Mariken en mij die vandaag begint. Ik ben door Mariken onwijs verwend met een geweldig pakket. Leuke stempeltjes van Wplus9, een gave stans van Reverse Confetti en van dat merk ook een mooie paperpad. Echt zo tof.
Voor dit eerste kaartje is de opdracht om de stans te gebruiken. Ik kon het niet laten om ook wat van het leuke designpapier te gebruiken. En dat tekststempel, dat moest er gewoon op. Dat past zo bij Mariken en mij en bij onze swap!
Jullie nog plannen voor deze zondag? Ik begin met poetsen vandaag. Nee das niet waar, eerst ga ik bij Mariken kijken (kijk je mee?) en daarna ga ik poetsen. Vanmiddag naar een Sarah-feestje van een vriendin van ons die 50 wordt en vanavond ga ik nog naar het theater. Genoeg te doen dus. Bedankt voor het langskomen en een fijne dag!

17 opmerkingen:

  1. Inderdaad een erg leuk pakket! En allebei hebben jullie gekozen voor de panda. Leuk gedaan. En de tekst is heel toepasselijk. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ik ga hetzelfde doen! Eerst bij jou kijken, dan poetsen en pumpen...Gaaf kaartje, ik vind de panda helemaal leuk! Heb ik ook, beetje designpapier erbij, en natuurlijk het tekstje! Fijne dag, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaja je bent heerlijk verwend door Mariken, met dit leuke pakketje...
    Wat een gave stempels, papier en stans.....daar gaan leuke dingen mee komen de komende tijd.
    Heel lief kaartje wat je hebt gemaakt,'Fijne zondag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wordt een drukke dag, toffe kaart, leuke materialen, ben al benieuwd naar de volgende blogposts ermee!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf pakket, het papier heb ik ook, erg leuk blokje! Jouw eerste kaartje is meteen een topper, die stans is erg leuk. Wat een programma voor jou vandaag, het klinkt bijna allemaal leuk (gelukkig heb ik vrijdag al gepoetst, gisteren gestreken, ik hoef bijna niets vandaag)! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, mooi pakket en een tof kaartje!
    Veel plezier op je drukke dag vandaag...
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk pakket!
    Je koos inderdaad de perfecte tekst.
    Wonder o wonder ik sliep uit vandaag! En de jongens slapen nog steeds en het is bijna half 11. Dat gebeurt NOOIT! Dochterlief had de keuken al opgeruimd toen ik beneden kwam. Geen plannen vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend leuk gemaakt! Kan ook bijna niet anders met zo'n leuk pakket. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk pakket, zeg! Heerlijk om zo verwend te worden en deze tekst past natuurlijk prima bij jullie vriendschap! Gaaf kaartje, Ellen.
    Hier was het niet zo zonnig, maar op de mooie momenten heb ik wel even in de tuin gezeten en ben ik verder met de vijver bezig geweest. Lekker hoor, dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappig dat jullie dezelfde tekst hebben gekozen! Je kaart is superleuk en ik kijk nu al uit naar de volgende blogposts met dit gave pakketje. Voor te poetsen is het weer veel te lekker vandaag, ik heb de boel de boel gelaten en de stofzuiger de hele dag weten te negeren. Vanavond maak ik het wel weer goed met hem...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend swapkaartje heb je met het leuke lentepakketje van Mariken gemaakt Ellen...zo een schattig pandabeertje erop...
    groetjes en een fijne zondagavond
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tsjonge, wat een leuk pakket! Je kaart is tof en inderdaad die tekst.....hilarisch hoe goed die bij jullie en de swap past.
    Je zondag klinkt heerlijk. Behalve het poetsen dan, hoewel het altijd een voldaan gevoel geeft. Theater, ook altijd leuk. Wij waren gisteren naar Dorine Wiersma. Genoten!
    Groetjes en een goede werkweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat weer een gaaf pakketje heb je gekregen. De tekst past perfect bij jullie en je kaartje is zooo leuk, mooie details!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw dat is zeker een supermooi pakket Ellen, genieten! Schattig kaartje heb je gemaakt met een lieve tekst. Nou er stond heel wat op het program zo te lezen hahaha. Hoop dat het allemaal gezellig was. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooi pakket heb je gekregen en wat een geweldig leuke kaart heb je er meegemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt van het leuke pakketje Ellen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat een leuk pakketje heb je gekregen en de kaart is ook helemaal leuk!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen