maandag 8 januari 2018

Winter scrap swap 4 #1

Eind december is de winter begonnen en dus is het ook de hoogste tijd dat Mariken en ik aan onze winter swap gaan beginnen. Het was echt lastig om leuke spulletjes uit te zoeken (kiezen is niet mijn sterkste punt, vandaar dat ik ook nog steeds geen nieuw ski-jack heb ;-)), maar het is gelukt!
Oudejaarsdag ben ik even bij Mariken langs geweest voor een latte en om het pakket af te geven. Deze keer zijn het stempels en stansen van Concord & 9th geworden: bits and pieces. En ik heb vijf opdrachten bedacht. Vandaag moeten er hexagons op de kaart voorkomen. Voor ik naar school ga (ja ja, de vakantie is voorbij), ga ik gauw kijken wat Mariken ervan gemaakt heeft. Kijk je mee?
 

16 opmerkingen:

  1. Hier ook al zo,n geweldig leuk kaartje, wat een mooi pakket heb je samengesteld.
    Werkse weer voor vandaag en een fijne dag toegewenst Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel toffe stempelset! Ik vind het leuk hoe je op je kaart de combi gemaakt hebt van gestempeld op de kaart en een aantal gestanste zeshoeken!
    jouw 'bloopers' hieronder vind ik ook heel mooi, zie dat ik een van jullie swapkaarten gemist had, mooi die combi van de zwarte bloemen met de gekleurde bollen, maar die in één kleur vind ik ook heel tof!
    groetjes en goeie start vandaag!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe eerste opdracht met dit prachtige pakket. Je kaartje is super geworden, mooi zijn de gekleurde hexagons bij de zwarte. Succes vandaag, pfff, dat is wat na 2 weken vakantie hè!? Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk om zo'n mooi pakket te krijgen en daar lekker mee te gaan stoeien. Ook jouw hexagonkaart is een topper. Mooi met de kleuren naast het zwart/grijs.
    Succes weer met werken vandaag. Ik geniet nog (net als Mariken) van een extra vrije dag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer heel leuk bedacht !!!
    Gave kaart !
    Succes met werken weer !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk bedacht en uitgevoerd. Mooi setje had jij voor Mariken samengesteld. Ik ben al wezen koekeloeren. Jullie zijn toppertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk, de hexagons zijn tof! En hoe was jouw eerste werkdag? Vond het wel weer lang genoeg, gelukkig morgen een korte dag ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke set heb je uitgezocht voor je pakket! Verwennerij hoor, zo’n swap. Je kaartje is hartstikke leuk geworden, een goed begin van de winter :-) En, alweer een beetje gewend na je eerste dag werken?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou zeg dat wel, wat een prachtige set. En keer ook de kaart die je maakte. Succes weer op school. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk pakket! En een gave kaart meteen ermee! De set doet me een beetje denken aan iets dergelijks van Clearly Besotted.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk pakket, kunnen jullie nog vele leuke kaarten mee maken.
    Die wij dan weer kunnen bewonderen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En in het echt nog mooier:) Wat een gaaf swap pakket!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi die afwisseling tussen gestempelde en opgeplakte hexagons. Prachtig kaartje en een supermooi pakket!

    BeantwoordenVerwijderen