zaterdag 23 december 2017

Christmas #6

Vakantie!!! Heerlijk, twee weken kerstvakantie. En mijn vakantie start goed. Om te beginnen ga ik vanochtend met Mariken naar Antwerpen. We gaan een atelier volgen bij Elke. En natuurlijk ook een koffietje drinken, gezellig lunchen en een beetje kerstmarkten. En vanavond gaan Joost en ik naar Eindhoven om Bob op te halen van het vliegveld. Hij komt een week naar Nederland, zo onwijs fijn!
En natuurlijk vandaag ook nog wat kerstkaarten. Zwart-wit met een vleugje goud. Perfect voor een serie. Dus heel veel zwart-witte papiertjes opgezocht en stansen en stempelen maar! Het stempeltje heb ik in de uitverkoop gekocht bij Doe@ding. Ik vind het wel een grappig lettertype. Fijne dag allemaal, met de mijne komt het wel goed :-)
 

18 opmerkingen:

  1. Zwart, wit en goud: een hele mooie combi. Je kaartjes zijn prachtig. En een goede aankoop, die tekststempel. Fijne dag samen met Mariken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een topdag...Bob komt naae huis! Dat is echt Kerst! En eerst nog ff samen uit, zin in. Je kerstserie is geweldig mooi, zwart-wit en goud is super! Tot zo, ik ben er klaar voor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een super lettertype en een prachtig mooie reeks.
    Veel plezier bij Elke, altijd leuk om daar inspiratie op te doen.
    Donderdag zat je engeltje in de bus, dank je wel! Geniet van je dag, een goed begin alvast van de vakantie. Ik ga ook genieten en mijn todo list is al een pak korter. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gave serie! Veel plezier met Mariken bij Elke en geniet van de thuiskomst van Bob.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, jij zit er goed voor ;-) Een leuke dag met Mariken, dan Bob in je armen sluiten èn vakantie! Geniet er allemaal van! En als klap op de vuurpijl ook nog een mooie serie kaartjes die je ons kunt laten zien. Mooi, zwart wit met goud. Die onthoud ik voor volgend jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe reeks Ellen ! Heel mooi in zwart-wit !
    Geniet van jullie dagje in Antwerpen ! Ik was gisteren tijdens mijn pauze snel met Sarah langs Elke geweest, altijd leuk !
    Fijne feestdagen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele gave kaartenserie, mooi! Veel plezier in Antwerpen en fijne vakantie! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gave serie !!!!!
    En geniet van de vakantie !
    En van je bezoek aan Antwerpen !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie reeks geworden. Hopelijk hadden jullie een fijne dag. Fijne kersttijd ook. Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie reeks kaarten in een prachtige kleurencombinatie !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kerstkaartjes Ellen zo een mooiecombinatie dat zwart-wit met goud...heeft echt een choque uitstraling
    Ik wens je een hele fijne kerstvakantie

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi al die zwart/wiite prints! De gouden tekst past er perfect bij. Supermooie reeks! Geniet van de kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie serie, prachtige combi zwart, wit en goud. Fijne week met z'n allen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige stijlvolle serie, fijne vakantie Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat klinkt inderdaad als een prima dagje. Antwerpen is mijn lievelingsstad, heerlijk! Ben benieuwd wat jullie bij Elke gaan maken. Deze kaartjes zijn simpel maar prachtig. Zwart, wit en goud altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow....wat een schitterende serie Ellen!
    Jullie hebben vast weer een leuke dag gehad in Antwerpen.....en dan komt ook je zoon nog een week naar huis.....dat is Genieten!
    Groetjes en hele fijne feestdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zeker een grappig lettertype. Mooi met zwart wit en goud!! EN wat genieten gaat dat worden met Bob om je heen!
    En je vakantie is goed begonnen in Antwerpen. Ben wel weer benieuwd wat voor atelier je gedaan hebt!
    We lezen het vast wel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังดราม่า

    BeantwoordenVerwijderen