zondag 1 oktober 2017

Happy birthday

Vandaag verschijnt er op het blog van Craftliners weer een berichtje van mij. Hartstikke leuk als je daar even een kijkje gaat nemen en misschien zelfs een berichtje achterlaat. Op ons blog kun je het kaartje in zijn geheel zien. En natuurlijk kun je daar ook lezen hoe ik het gemaakt heb.
Na alle drukke weekenden van de laatste tijd eindelijk eentje met 'niks'. Heerlijk! Gisteren zijn we wel al om acht uur gaan golfen. Beetje vroeg, maar het was heerlijk op de baan. Ik wens jullie allemaal een fijne zondag!

7 opmerkingen:

  1. Heel leuk, zonnig kaartje! Grappige techniek om de strepen te maken, maar het gaat jou telkens weer goed af.
    Heerlijk zo vroeg op pad, wel fris, maar dan ben je ook meteen goed wakker ;-)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, een zonnetje, dat kunnen we gebruiken! En lekker vroeg zeg, inderdaad goed om wakker te worden! Ik ga nog ff naar het blog om alles te bekijken. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb net gekeken naar het blog.....prachtig kaartje Ellen! Jullie waren ook al lekker vroeg buiten....heerlijk gevoel geeft dat he?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben je gisteren niet weggespoeld? Het z..k hier gisteren....Wel lekker om er even uit te zijn. Wat leuk dat het golfen zo goed bevalt! En super relaxed na je drukke weekenden. De techniek van je kaartje geeft een prachtig resultaat. CAS op zijn zonnigst:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een zonnig kaartje, wordt er vrolijk van! Het regende hier ontzettend zaterdag, ik hoop bij jullie wat minder anders lijkt dat vroege golfen me toch minder leuk ;-) Lekker soms hé, zo'n rustig weekend? Het onze zat eigenlijk te vol, maar kijk al uit naar het komende weekend met tot nu toe weinig op de agenda!!

    BeantwoordenVerwijderen