woensdag 23 augustus 2017

Enjoy the little things #2

En hier het vervolg van de knutseldate met de Project Kit van Stampin' Up. De bladen voor het clipboard zijn supertof, maar kaartjes zijn dat natuurlijk ook. Daarom twee bladen omgebouwd tot kaartjes. Een vierkante met vlindertjes en een rechthoekige met Duitse tekst.
De tekst voor dit langwerpige kaartje is in het Duits. Maar in de kit zitten ook de spullen voor een Engelse of Franse versie. Slim bedacht. Ik heb gekozen voor Duits. Leuk, kan ik naar Bob in Zürich sturen! Daarom heb ik het bloemetje dat er eigenlijk nog bij hoort ook weggelaten. Dat was niet stoer genoeg ;-)
 

19 opmerkingen:

  1. Hier ook al van de prachtige creaties. Jullie plezier in het dagje samen knutselen straalt van de kaartjes af.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn je omgebouwde kaartjes! En Bob boft weer, met lieve eigengemaakte post van zijn moeder! Gezellige dag, en...tot morgen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten weer Ellen!
    Ik kocht een vlinderpons voor een trouwkaart maar uiteindelijk niet gebruikt omdat ik de vlinders te klein vond, niet het juiste papier had,... Je eerste kaart geeft me inspiratie om die pons terug boven te halen!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Ellen
    Zwei schöne Karten.... ich liebe Schmetterlinge und die zweite ist auch toll... in Deutsch👍🏻
    GlG Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee met die vlinders. Jij heb goed je best gedaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten zie ik hier weer...ook doe van gisteren mogen er zijn...toppie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig weer !!!
    Leuk in het Duits !!!!!
    Die van gisteren zijn ook weer top !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg gaaf! Vind jou toch wel de queen van het strakke design, altijd mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf vervolg, mooie kaartjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, dan is een Duitse tekst wel erg leuk! Je kaartjes zijn leuk geworden. Een tikje anders dan ik van je gewend ben, maar dat is juist het leuke van werken met materiaal dat een andersoortige je uitzoekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De kaartjes zijn weer gaaf! Leuk gedaan met die vlindertjes.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is duidelijk dat jullie een leuke dag gehad hebben. En je hebt een heel pakket leuke creaties mee naar huis genomen. Dat maakt het zeker nog leuker.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee prachtige kaartje Ellen!
    Ook met de Duitse tekst.....slim bedacht hoor!
    Er zal nog veel moois uit je pakket verschijnen denk ik....ben nu al benieuwd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve kaartjes Ellen! Leuk hoe je een aantal van de vlinders 3D hebt gemaakt!! En handig zo een Duitse tekst in jou geval. Jullie zijn flink productief geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Top idee om ook kaartjes te maken met de spulletjes uit het pakket. Twee hele leuke! Maar de projectjes uit de vorige post zijn ook wel heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook weer heel tof!
    Bob kan de komende tijd veel leuke kaartjes verwachten.
    Leuk pakket zeg, wat kun je daar veel mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg leuk! En van dat bloemetje snap ik helemaal, vooral na het zien van de kaart van Mariken.
    Ook heel mooi, maar ik snap dat het stoerder oogt zonder bloemetje.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gave kaartjes! En een Duitse tekst, weer eens wat anders...
    Leuk zo'n knutseldate met zijn viertjes....meestal komt er bij mij dan weinig van kaartjes maken terecht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben ook fan van die 3-d vlinders. En wat ik nou zo leuk vind is dat je een eigen draai aan die kit geeft. Dat maakt het weer uniek en daar hou ik van:) Dat jullie nog zoveel hebben gemaakt Ik zou werkelijk waar hooguit 1 projectje afronden. Ik ben nogal van het bijkletsen:)

    BeantwoordenVerwijderen