woensdag 2 augustus 2017

Craftliners challenge augustus

Vandaag is op het blog van Craftliners onze nieuwe challenge van start gegaan. Omdat augustus toch een vakantiemaand is, maken we het jullie niet te moeilijk. Anything goes oftewel alles mag. Zolang je maar één item gebruikt dat onze sponsor Craftlines in het assortiment heeft, kun je in aanmerking komen voor de prijs. Voor inspiratie kun je op het blog van Craftliners terecht.
Dit kaartje was voor Mariken bestemd. Samen met een klein cadeautje. Een soort van traditie aan het eind van het schooljaar. Om haar te bedanken voor de fijne samenwerking het afgelopen jaar. En natuurlijk ook omdat ze gewoon mijn BFF is ;-) Bonne journée!

19 opmerkingen:

  1. wat een lieve kaart voor Mariken,

    fijne avond liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof kaartje voor je BFF, erg leuk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had je kaartje al voorbij zien komen bij Craftliners. Helemaal jouw stijl. Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje voor Mariken.
    & de kleuren zijn ook zo mooi, niet te flets maar wel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier is BFF herself, vanuit Tenerife! Bloggen doe ik ff niet, maar wel even voor dit lieve, speciale kaartje voor mij, waar ik zo blij mee ben! Een dikke kus vanuit het Zuiden, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ellen ik doe bij jou altijd inspiratie op. CAS op zijn mooist. En vaak met prachtige kleuren. Ik ben dan een beetje een "Bleke Betty" met veel wit op mijn kaarten;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, die Stella, Bleke Betty! Maar je kaart is helemaal mooi. Daar ben ik het dan wel mee eens. Super weer, die inlay techniek.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart weer Ellen! De kleuren passen perfect samen!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha, helemaal leuk is ie geworden
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke kaart! De kleurencombinatie is prachtig.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zooo lief dat jullie dat doen, het zijne de kleine dingen die er toe doen! Gaaf kaartje, vind de kleurstelling erruug mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lief van je en wat een gaaf kaartje, mooi is de terug gelegde tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zolang niet in blogland geweest, dus nu in een keer heel veel postjes gelezen en bewonderd! Wat maak je toch altijd weer leuke dingen!! Dank je wel voor de inspiratie. Geniet van de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve kaart voor je BFF. Dat hartje is een heel lief klein detail.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen