woensdag 2 december 2015

Craftliners challenge december



 
Een nieuwe maand en dus weer een nieuwe challenge bij Craftliners! Deze keer, hoe kan het haast anders, is het thema kerst. Kerst en oud-en-nieuw horen voor mijn gevoel een beetje bij elkaar. Vandaar dit kaartje ;) Ik heb gekozen voor blauw- en grijstinten. Ook nu weer veel spullen van MFT gebruikt: de tag, de sterren, de woordstans en het tekststempeltje. Op de achtergrond nog wat spettertjes gemaakt met de Gorgeous Grunge set van SU. De leden van het DT hebben weer mooie voorbeelden gemaakt. Neem een kijkje op ons blog en doe gezellig mee!


Als je meedoet, bedenk dan wel dat je minimaal één item uit het assortiment van onze sponsor Craftlines moet gebruiken om in de prijzen te kunnen vallen. Dat kan bijvoorbeeld iets zijn van MFT, Echo Park, BasicGrey, Taylored Expressions of Graphic 45. Papier, stans, stempel... maakt niet uit.
 

14 opmerkingen:

  1. Mooie en feestelijke kaart! Wat zijn de spullen van MFT toch gaaf he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ! Ik heb eindelijk ook een eigen MFT product . Daar zal ik eens mee aan de slag gaan voor deze challenge .
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem fantastisch! Heerlijk CAS en met een ster er op ben ik ook al gauw enthousiast.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal mooi is ie geworden !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje, de ster heeft en geeft veel mogelijkheden (zie je vorige post)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! Ben even bij Crafliners gaan neuzen, ik kende de winkel nog niet. Genoeg leuks te vinden daar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi samen die kleuren, super leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke samenstelling van alle elementen. De kleurcombinatie is helemaal top!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie kaart! Prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Ellen, zeer mooie kleurencombinatie.
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als jij nou eens een workshop organiseert schuif ik aan; die reis heb ik er wel voor over :) Want ik vind me dit toch gaaf; en in mijn kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf hoor!!!
    De ontvanger van dit kaartje kan met frisse start aan het nieuwe jaar beginnen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen