vrijdag 17 juli 2015

Summer scrap swap 2 #2

Op deze laatste schooldag voor de zomervakantie plaatsen Mariken en ik allebei ons swap kaartje. Aan de hand van schets nummer twee en de spullen uit ons pakket is dit mijn resultaat. Toen het af was, zag ik dat ik hetzelfde stippeltjespapier gebruikt heb als bij mijn vorige swapkaartje. Nou ja, ik zal het wel een mooi kleurtje vinden ;)
Zo meteen naar school om de rapporten uit te delen aan mijn mentorklas, afscheid te nemen van een collega die met pensioen gaat en nog even gezellig te lunchen met elkaar. En dan ... vakantie! Zes weken. Heerlijk! Qua swappen hebben we even een zomerstop. Eerst gaat Mariken op vakantie en daarna ik. Vrijdag 28 augustus zijn we er weer. Op onze laatste vakantiedag.

 

20 opmerkingen:

  1. Bizar...twee dezelfde vierkantjes uit een blokje met veel verschillende afbeeldingen! Jouw kaartje is weer prachtig! Tot zo, nog een paar uurtjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke schets, toffe kaart!
    Fijne laatste werkdag en geniet dan van je zalig lange vakantie!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien, twee dezelfde vierkantjes en dezelfde schets maar toch een heel ander kaartje, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave uitwerking van de schets!! Grappig dat idd twee vierkantjes nagenoeg hetzelfde zijn opgebouwd. Daar waar het kaartje van Mariken een stoere uitstraling heeft, heeft jouw kaartje juist iets liefs en zachts. Zo leuk aan het swappen dat je met dezelfde materialen en schets toch twee heel verschillende kaartjes krijgt!
    Succes deze laatste schooldag, en dan genieten van een heerlijke vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ellen, ik vind de sketch echt heel gaaf. Ik hou van vierkantjes (en rondjes ook hoor) maar jullie uitwerking is allebei erg leuk. Die van jou wat lichter dor het andere achtergrondpapier.
    Heel fijne vakantie gewenst! Heerlijk zo lang, geniet er maar van. Na een schooljaar heb je dat echt even nodig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn allebei weer leuke kaartjes, en de schets neem ik mee . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was net bij Mariken, toch twee heel andere kaartjes, ondanks de twee zelfde vierkantjes. Deze is zachter qua uitstraling inderdaad, door de gebruikte kleurtjes en papiertjes, maar jullie hebben er allebei iets erg moois van gemaakt. Lekker joh, bijna vakantie, heerlijk hè dat gevoel van even niks moeten?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is toch weer anders als bij Mariken, mooie kleurtjes, leuke schets, en een heel tof kaartje. Heerlijk zes weken vrij Ellen, geneit van je vakantie. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke sketch en kaart! Mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldige kaart. Ik hou wel van deze kleurtjes. Een sketch om weer te onthouden. Hele fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kom net bij Mariken vandaan, hier ook zo'n leuke kaart! Heel gaaf gemaakt!
    Geniet van je welverdiende vakantie!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, heerlijk, zes weken! Geniet er maar van.
    Leuke kaart en dat stippeltjes papier verveelt niet, hoor ((-;
    Hele fijne vakantie en hopelijk blog je zo af en toe nog eens.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend lief en mooi kaartje Ellen, mooi die afgezwakte kleurtjes!! Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook jouw swap kaartje is prachtig Ellen....het papier is heeeeel erg leuk!
    Groetjes en geniet van je vakantie,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een leuk en lief kaartje is het zo geworden
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk he, vakantie. We hebben de eerste week erop zitten. Eerst Frankrijk, nu Italie. We hebben even internet in ons B&B dus even kijken in blogland. Je kaartje is gaaf! Vooral dat bovenste plaatje van de drie, mooi! Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezellige kaart en nu genieten van je vakantie!
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik herkende het blokje van Simple Stories gelijk; dit is zulk gaaf papier. En een prachtige uitwerking van de sketch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke schets, ga ik onthouden! Papier is heel leuk gekozen! Geniet van de vakantie, bij ons is deze al 2 weken bezig.

    BeantwoordenVerwijderen