vrijdag 24 april 2015

You're the best!

Weer een aantal kleine kaartjes. Deze keer zijn ze nog kleiner: 9 x 9 cm. Maar wel weer dezelfde stempelset en dies van SU gebruikt als in mijn vorige bericht. Leuk trouwens om alle reacties te lezen over jullie voorkeur qua kleuren. Volgens mij heeft de blauwe variant gewonnen ;) 
 
Deze kaartjes zijn voor Joost en de meiden. Vandaag vliegen zij naar Rome. Gezellig een lang weekend met z'n drieën op pad. Ik heb een tijdschrift voor ze gekocht, voor in het vliegtuig. Kaartje erbij gemaakt, ingepakt en meegegeven. En terwijl zij naar Italië gaan, ga ik met mijn vriendin Katja naar Istanbul. Om half twaalf vertrekken we vanaf Schiphol en dinsdagavond zijn we weer terug. Heerlijk vooruitzicht!

13 opmerkingen:

  1. Wat een lieve, kleine kaartjes! Drie maal raden welke voor Joost is. Jij bent al in Istanbul, en ik zit thuis in het zonnetje te onthaasten. Nogmaals dank voor het pakje voor in het vliegtuig, gezellig! En jij en Katja samen hele fijne, gezellige dagen! Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige, lieve kaartjes! Heel veel plezier in Instanbul!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes, goede reis en heeeeel veel plezier in Istanbul!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief ! Veel plezier ! ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartjes zijn wel heel schattig op dit kleine formaat.
    Heel veel plezier op je snoepreisje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk deze kleine kaartjes Ellen....en jij een heel fijn lang weekend in Instanbul!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach....wat leuk gedaan Ellen....heel attent van je!
    Groetjes en fijne dagen in Istanbul,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige eenvoudige kaartjes en wat een lief gebaar Ellen! Ik wens je een heel gezellig lang weekend in Istanbul, geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er wordt op deze manier vast aan jou gedacht dit weekend! Super leuk gedaan. Heel veel plezier in Istanbul!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve kaartjes!
    Heerlijk naar Istanbul, enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk deze kleine kaartjes, veel plezier!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Naar analeiding vna dit berichtje gelijk maar even naar de vorige gegaan. Echt super-gaaf. Deze zijn ook zo leuk. Geniet van een paar dagen Istanbul!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. aanleiding van dit berichtje....dat typen van mij word er in de avond ook niet beter op..:)

    BeantwoordenVerwijderen