zaterdag 12 juli 2014

Welcome little one

Onlangs is één van mijn collega's vader geworden van een zoon. De kleine heeft de stoere naam Duuk gekregen. Natuurlijk heb ik voor de trotse papa en mama van de kleine Duuk een kaartje gemaakt. Ik heb gebruikt gemaakt van een schets van My Favorite Things (MFTWSC183). Wat verschillende kleurtjes cardstock, een designpapiertje uit een oud blokje, wat (gekartelde) cirkels, een banner met een MD-tekst, een sterretje en natuurlijk zilverdraad zijn de ingrediënten.

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, strakke kaart! Maar door het blauwe stippelpapier, de cirkel en het sterretje ook liefs. Heel gaaf, Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart zeg. Het klopt allemaal! Super!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van deze stijl en van de dots :) Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart!!
    Heel gaaf.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi je geboortekaartje Ellen...TOP!!!!

    groetjes en nog een fijn weekend verder
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker stoer voor zo'n kleine vent met zo'n stoere naam!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kei leuk kaartje. Lekker eenvoudig, niet te veel poespas.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Ellen, ik vind hem heel gaaf en stoer voor een kleine man!
    En staat de caravan al op de oprit?
    Jij hebt nu ook vakantie toch?
    Geniet ervan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stoere kaart heb je gemaakt! Helemaal leuk voor kleine Duuk.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf kaartje ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart voor de kleine! Leuke papiertjes Ellen, en het glitterdraadje is perfect. Fijne dag groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig baby kaartje Ellen, niet te zoetsappig en toch héél lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook ik hou van stippeltjes én sterren! Bovendien van deze stijl, heel leuk kaartje voor Duuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel erg mooi, Ellen, ook je kaartjes van de afgelopen weken vind ik geweldig! complimenten!!!

    BeantwoordenVerwijderen