dinsdag 2 juli 2013

Liftchallenge





Toen ik de mooie kaart zag die deze keer gelift moet worden bij de Liftchallenge, had ik daar meteen een idee bij. Ik had al eens eerder vlinders voorbij zien komen met touwtjes als voelsprieten (o.a. bij Margriet) en dat vond ik zo leuk. Dit was eindelijk mijn kans om er zelf een kaart mee te maken. Zo gedacht, zo gedaan! Vorige week dinsdag was mijn kaartje al klaar. Vandaag eindelijk tijd gevonden om 'm op de foto en m'n blog te zetten.

Na de lunch ga ik naar Mariken voor een middag gezellig samen freubelen. Daar heb ik echt zin in!

challenge:
Liftchallenge #44

17 opmerkingen:

  1. wat mooi en geslaagd ! heel top !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kleurencombi samen met het ribkarton! Leuk papier ook met de vlindertjes! Gave lift, Ellen en erg leuk dat je meelift met ons! Veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei gaaf! Heel mooi gelift. Leuk idee ook, hoe je de voelsprieten van de vlinder hebt gemaakt.
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, jij gaat als een speer! Heb nog niet eens gereageerd op je gave kaartje hieronder...die is geweldig! Net als deze lift, stoer met het donkere ondergrondpapier!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Ellen, prachtig papier en het vlindertje is super leuk!! Ik zag de schets ook al voorbij komen en vond hem direkt leuk, helaas lukt het me denk ik niet meer om mee te doen maar ik ga hem zeker nog eens gebruiken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alleen het achtergrond papier al is leuk! Geslaagde lift, het touwtje om de vlinder is inderdaad een leuk detail. Hopelijk heb je een gezellige middag gehad en ook nog wat kaartjes kunnen maken! (Soms als het te gezellig is, gaat dat niet helemaal samen haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke liftkaart Ellen, super met het ribbelkarton erbij!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een heel leuke kaart Ellen. Het vlinderpapier op de achtergrond vind ik super, niet te opvallend maar wel super kleurrijk! Leuk ook wat je deed met dat ribbelkarton, geslaagd :)
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vlinders...
    ik hoef niet uit te leggen dat ik dit kaartje wel heeel leuk vind (-:
    Heb je een leuke dag gehad?

    groetjes van Judith

    PS: wat je vraag over bloglovin' betreft. Ik weet ook niet of er iets of juist niets veranderd als je Google reader houdt? Ik heb me laten overhalen om bloglovin' te downloaden. Mijn leeslijst is dezelfde gebleven...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke en stoere kaart en dat touwtje aan die vlinder is een leuk detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi is jou liftkaart Ellen Mooi papier en leuke details...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. adorable, luv the cardboard...hope you have a wonderful week!

    enjoy *~*

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gelifte kaart, mooi is je vlinder!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk ook het achtergrondpapier! De voelsprieten van touw is een leuk detail idd! Mooie lift met het ribbelkarton! Leuk dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een stoere kaart en lekker vrolijk ook! Dat touwtje om de vlinder is een goed idee! Bedankt voor het meedoen en hopelijk heb je een leuke scrapmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje!
    En inderdaad leuk zeg die voelsprieten van touw, ga ik onthouden.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card! Wonderful, creative layout.

    BeantwoordenVerwijderen