donderdag 1 maart 2018

Workshop Anneke #2

Om te beginnen heel erg bedankt voor de vele reacties om mijn KKT-kaartje van gisteren. Hartstikke leuk! En dan nu zoals beloofd het vervolg van de Anneke-dag. Na de overheerlijke lunch (die broodjes, mmmmm) hebben we ook nog twee kaarten gemaakt. Met verf en stencils en servetten. En ook met stempels, inkt, verfpennen. En natuurlijk met de hulp van Anneke ;-)
Ik ben helemaal blij met de kleurrijke resultaten! Zowel het canvas als de twee kaarten staan op mijn werkkamer te pronken. Ze zijn de tastbare herinnering aan een prachtig weekend met een geweldige knutseldag als afsluiter. Lieve Mariken, bedankt voor het gave cadeau! En lieve Anneke, superleuk dat je ook dit jaar weer mijn cadeau wilde zijn!
 

11 opmerkingen:

  1. Heel graag gedaan, en zelf ben ik ook erg blij met m’n cadeau, hihi! Hoop dat Anneke nog lang mijn cadeau blijft...Prachtig zijn je kaarten! Die kleuren, wow! Tot zo, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vrolijkheid spat er van af!
    Schitterend werk!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wauw! Ook deze kaarten zijn geweldig!! Heel erg mooi! Leuk om zo'n cadeau te krijgen. En Mariken heeft er zelf ook wat aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even terug gekeken, ik blog niet elke dag nu ik vakantie heb. Maar inderdaad erg mooi! Gaaf zijn ook je kleurrijke creaties bij Anneke gemaakt! Leuk als cadeau, zo'n creatief dagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto van het verfpalet! Blij dat ik kon bijdragen aan je cadeau :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi, wat gezellig met al die kleurtjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb net al bij Mariken gekeken. Jullie hebben echt leuke kaartjes gemaakt. Leuk dat je ook een foto laat zien van halverwege het proces. Dat geeft een nog beter beeld van hoe de kaartjes zijn opgebouwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk en vrolijk geworden, ik vind ze echt super! Anneke is inderdaad een perfect cadeau. Leuk te lezen dat jullie zo een heerlijk weekend hebben gehad. Hopelijk nog genoeg energie over voor de projectweek deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof. Hier krijg je ook een instant lente-gevoel van. Hemaas willen ze hierbuiten nog niet mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Behalve het canvas zijn de kaartjes ook echt super leuk geworden! Dat was een heel goede workshopdag!

    BeantwoordenVerwijderen