donderdag 11 januari 2018

With love

Ik gooi er nog maar een hertje tegenaan! Met een stempel van Mariken en een basiskaartje van Stella (mooi hè, met die schulpjes?!) was dit echt een makkie. Ik heb er alleen nog zelf een tekststempeltje bij gezocht, eentje van Gummiapan. O ja, en ik heb ook mijn eigen lijm gebruikt. Hihi, is het toch nog een beetje mijn kaartje.
Van golfen is gisteren niets gekomen. In plaats daarvan hebben Joost en ik heerlijk gewandeld in de polder. En natuurlijk heb ik wat geknutseld en ook mijn les voor klas 4 van vandaag voorbereid. Volgende week zijn er schoolexamens en voor Nederlands moet er dan gediscussieerd worden. Dat betekent oefenen vandaag! En na schooltijd gaat deze juf naar de kapper. Lekker!
 
 

15 opmerkingen:

  1. Prachtig, dit zwarte hertje op het mooie kaartje van Stella. En, zitten de haren van juf weer goed? Tot zo, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Discussie als examen.. niet evident denk ik, niet om te doen, evenmin om te evalueren...
    Tof kaartje, echt feestelijk modelletje en met zo'n mooi hertje kan het niet stuk!
    Veel plezier bij de kapper straks! Korte coupe of gewone knipbeurt?
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje, erg leuk!
    Succes vandaag, bij jou ook een drukke dag....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje ! Geniet van je kappersbezoek !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om zo materialen uit te wisselen. Het is een leuk kaartje geworden. Geniet straks lekker bij de kapper. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje Ellen...een beetje van jezelf en de rest van een ander..moet toch kunnen....
    Heerlijk even een kappersbezoekje...geniet ervan.
    Fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook lief. Kapperbezoek dat staat ook op de planning... maar wanneer dat weet ik nog niet.
    Nomi was maandag goed gestart met een heel schema wanneer ze moet druppelen en medicatie nemen. Maar dinsdag geraakte ze er niet uit.
    Ik zag dat ze zo moe was, op, weerslag van de voor haar toch niet zo ontspannende vakantie. Vandaag staat er weer een ziekenhuisbezoek op de agenda. Haar energie is weer ok, morgen gaat ze weer en dan is het alweer weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi hertje, past perfect op het mooie kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige combi, erg mooi kaartje. Deze stans staat nog op mijn verlanglijstje;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje heb je gemaakt. Mooi schulp kaartje ja, tof!
    Hopelijk heb je een fijne dag gehad, heerlijk relaxen bij de kapper. Tenminste, ik vind het altijd een mini uitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kijk, zo kom je er wel. Een leuk hertje van de èèn, een prachtige stans van de ander en lijm van jezelf ;-) Wat een schatje, dit kaartje. Niet gegolfd, wel gewandeld, ook prima! In ieder geval lekker even buiten geweest :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihihi, nou handig toch! Net als de reclame van hoe het heet. Een beetje van Maggi en een beetje van mezelf? Het is een heel gaaf kaartje! En inderdaad lekker, om naar de kapper te gaan.
    Succes met het discussiëren! Zal wel genieten zijn.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahhh.... een gaaf maa rook lief kaartje! Ja die stans is een goede koop geweest:). Het hertje staat op mijn verlanglijst en dat tekstje vind ik erg mooi. Kocht je die op de Art Specially? Zo te lezen genoeg te doen gehad; geniet van je zondag!

    BeantwoordenVerwijderen