woensdag 6 december 2017

Sint & Piet

Vandaag verschijnt er op het blog van Craftliners weer een berichtje van mij. Hartstikke leuk als je daar even een kijkje gaat nemen en misschien zelfs een berichtje achterlaat. Net als vorig jaar (klik) heb ik ook nu weer een Sinterklaas-kaartje gemaakt zonder echte Sint en Piet stempels en/of stansen. Als je goed op de foto kijkt, zie je dat het zelfs twee kaartjes zijn geworden. De voorste is samen met wat kleine cadeautjes naar Salzburg gegaan, naar Bob en zijn vriendin Suzana. De achterste was voor mijn Secret Santa :-)
Hebben jullie al Sinterklaas gevierd? Gisteren heb ik op school met mijn mentorklas het dobbelsteenspel gedaan. Het was een dolle boel met 23 enthousiaste kinderen. Met onze eigen kinderen en aanhang, althans een gedeelte ervan, en met mijn broer en zijn kinderen gaan we komende zaterdag nog Sinterklaas vieren. De cadeautjes zijn (bijna) allemaal binnen. Nu nog wachten op de inspiratie voor een gedicht, hihi.


10 opmerkingen:

  1. Wat mooi zo met die grote letters!
    Hoeveel cm zijn ze? Want ik ben op zoek naar grote mooie letter stansen. Ik sneed jouw naam wel zelf omdat het rechte letters zijn zonder 1 enkele boog. Maar mooie stansen staan op mijn verlanglijstje...
    Prachtig jouw kleurkeuze en de & die mooi in de letters valt.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave ...prachtig die grote letters.
    Jullie hebben het nog in het vooruitzicht...leuk!! succes met de laatste aankopen en natuurlijk met het gedicht!!

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn heel gaaf. Mooi met de grote letters erop! Helemaal leuk!
    Succes nog met het bedenken van een gedicht.
    Is mijn kaartje nog gearriveerd? De post schijnt wat moeite te hebben geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf, mooie kaartjes heb je bij de cadeautjes gestopt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supertoffe kaartjes heb je gemaakt, heel gaaf! Veel plezier met het vieren van Sinterklaas komend weekend! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf sinterklaaskaartje Ellen.
    Jullie hebben het nog tegoed....wij zijn al geweest.....Sinterklaas kan niet overal tegelijk zijn toch?
    Groetjes en veel plezier,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi strak kaartje! Uh, kaartjes! :) De klik heb ik gedaan, ook al zo gaaf! Net chocoladeletters.
    Helaas heb ik geen Sint op school gevierd, zit al de hele week snotterig en grieperig thuis, bleh.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig tof kaartje, ik had m al gezien. Maar nu geniet ik lekker nog een keer! Zo gaaf, die stoere letters en het ruitjespapier! Ga nog ff naar Craftliners...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaarten!! Heel fijn ook dat Sint en Piet evenveel letters hebben, dat houd het lekker symmetrisch ;-) Ik zag dat ik al weer wat blogposten van je gemist had. Veel moois weer! En super dat je in het CAS design team zit, dat is jou op het lijf geschreven!! Heel veel plezier zaterdag op het Sinterklaasfeest, maar volgens mij zie ik je eerst nog op de workshop.. toch?

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Ik vroeg me al af naar wie je zo'n kaartje stuurt... ;) Maar nu snap ik hem helemaal. Erg leuk gedaan. En dan heb je geen specifieke Sint en piet stempels nodig. Veel plezier zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen