zondag 31 december 2017

Cheers

Goeiemorgen op deze oudejaarsochtend! Al druk in de weer met oliebollen bakken? Wij doen rustig aan vandaag. Eerst zouden we thuisblijven met z'n tweeën, maar mijn schoonzusje en zwager komen. En dus zijn we met z'n vieren, heel gezellig! Wat hapjes, een appelbeignet, een oliebol, een fles met bubbels, Kolonisten van Catan spelen, Youp kijken... wij komen de avond wel door. Vandaag ben ik ook te vinden op het blog van Craftliners. Hartstikke leuk als je daar even een kijkje komt nemen en misschien zelfs een berichtje achterlaat.
Ik wil jullie bedanken voor alle leuke blogreacties van het afgelopen jaar, de mooie kerst- en nieuwjaarskaarten en alle lieve contacten die op de één of andere manier voortvloeien uit het bloggen. Heel bijzonder allemaal. En voor het nieuwe jaar wens ik jullie en iedereen die je lief is niets dan goeds. Cheers, happy new year!

16 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie afsluiter op deze Oudejaarsdag! Heel gaaf kaartje, met een mooi ingelegde ster en Cheers! Wat gezellig dat Maarten en Kitty komen, dat is leuk! Tot straks, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schöne Farbkombi... gefällt mir dein Neujahrsgruss!
    Liebe Ellen, ich wünsche dir einen tollen Rutsch und alles Gute für 2018🍀🎊🥂🍀
    GlG Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fan ben ik zeker van jouw kaartjes, zo ook van deze. Jullie ook een gezellige jaarwisseling en weer een knutselvol 2018.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inderdaad een mooie 'afsluiter'. Geniet van jullie avond. Ook bij ons een rustige avond, niet te veel poespas. Fijne jaarwissel en een creatief 2018 !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer een mooie kaart gemaakt! Geniet van jullie avond en alvast het beste gewenst voor 2018!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super gave kaart om het jaar mee af te sluiten! Tot in 2018 weer :) Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Net gezien bij Craftliners !!!
    Weer een topper !!!!
    Fijne jaarwisseling !
    En een mooi en creatief 2018 !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een echt Ellen als afsluiter van dit jaar. Ik geniet altijd van jou mooie eigen CAS stijl!
    Wij doen overdag weinig, maar vanavond zitten we met een grote groep bij elkaar. Jong en oud, erg gezellig altijd!
    Veel plezier, fijne jaarwisseling en ik wens jou en je dierbaren een goed en gezond nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik schreef het al op het craftliners blog, je kaart is echt leuk!! Ik heb ‘m gepind, alvast een idee voor volgend jaar ;-) Heel veel plezier vanavond, wordt vast gezellig! Jij ook bedankt voor alle leuke reacties, leuke kaartjes en al je inspiratie! Daar gaan we fijn mee door in het nieuwe jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Ellen deze kaart is geweldig! Zo mooi, ik ben dan ook langer fan van jou creaties ;-) ik wens je een gezellig en ik lees ook lekker eindejaar.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij ook bedankt voor al het moois wat je liet zien en je leuke reacties op mijn blog. Dit kaartje is een prachtige afsluiter van dit jaar. Wij eten onze oliebollen vanavond hier op Texel maar verder ziet onze avond er zo een beetje uit als die van jullie. Geniet er van en tot volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje!!!
    Bedank voor al je lieve en toffe berichtjes in 2017! Op naar de volgende! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook je vorige nieuwjaarskaart is mooi en het de kaarten van Elke, super tof! Ik ga 17 jan. met Nancy!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Daar ben ik weer eens!! Mooie, stoere nieuwjaarskaart heb je gemaakt. Mooi dat zwart, wit en kraft.
    Ik wens jullie een fijne avond en een goed en creatief 2018!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gave kaart Ellen. Ik wens jou en ieder die je lief is een fantastisch 2018.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hebben jullie een gezellige avond gehad? Ik heb me rot gelachen om Youp! En je sluit het jaar op je blog super af. Mooie stansen en CAS op zijn mooist. Gaaf! En ook voor jullie veel goeds en moois gewenst voor 2018!

    BeantwoordenVerwijderen