dinsdag 22 augustus 2017

Enjoy the little things #1

Zondag was het eindelijk zo ver! Een date in Grootebroek. Mariken en ik zijn gaan knutselen bij Inge en San. De afspraak was al meerdere keren verschoven. Ons knutselpakket lag dus al een tijd op ons te wachten, hihi. We zijn aan de slag gegaan met een toffe Project Kit van Stampin' Up: Enjoy the Little Things (filmpje). Aangezien we behoorlijk wat bij te kletsen hadden, was het heerlijk dat we met een kant en klaar pakket aan de gang konden.
Maar voor het zo ver was, hebben we eerst genoten van een lekkere latte met een stuk appeltaart. Daarna zijn we aan de gang gegaan om één blad voor het bijgeleverde clipboard à la Inge te maken. De andere bladen zijn gewoon volgens het SU-voorbeeld. Natuurlijk geluncht met de zelfs in Brabant bekende 'broodjes San'. Een aantal bladen voor het clipboard heb ik omgebouwd tot kaartjes. Die laat ik morgen zien. Het was een supergezellige verwendag. Onwijs bedankt meiden!

14 opmerkingen:

  1. Gaaf met dat bling-bling! Fijn dat jullie zo'n geslaagde dag hadden.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw.....wat super gaaf Ellen!
    Jullie hebben een geslaagde dag gehad zo te zien!
    Groetjes......ben benieuwd naar de andere kaartjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er geweldig uit, erg mooie resultaten Ellen! Leuk dat het weer zo gezellig was, dat soort dagen houd je lang vast.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat was het een topdag, heerlijk "gereden" door jou naar het noorden, bijgekletst, en onze lieve vriendinnen weer gezien. En ook nog toffe dingen gemaakt, het was super! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om een clipboard te maken. Heb je altijd een aandenken aan de gezellige knutseldag. Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ik woon in Brabant maar ben niet bekend met het "broodje San" ;-) Aangezien het lunchtijd is voor mij ben ik heel benieuwd, het moet wel lekker zijn.... Knap dat jullie nog aan knutselen toekomen tijdens zo'n dag, super gezellig natuurlijk! Je clipboard is erg leuk, ben benieuwd naar je kaarjtes van morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf pakket!
    & wat een prachtige dingen heb je er mee gemaakt. Heel leuk!
    Jullie hebben een geslaagde dag gehad zo te lezen, tof!
    Ik kom morgen weer even spieken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk klinkt dat weer. Zo gezellig zo'n knutseldate. Kan me wel indenken dat het handig is om iets te doen dat min of meer alleen nog maar in elkaar gezet hoeft worden. Als er veel bijgeketst moet worden ook nog....
    Grappig dat je oog viel op het artikel in de Volkskrant over IJsland. Zo gebeurt het mij ook vaak, dat je verder gebladerd was als je belangstelling niet gewekt was door iemand... leuk!
    Hahaha, nu heb ik nog niets gezegd over wat je gemaakt hebt! Het ziet er heel mooi uit! Maar ja, SU is ook prachtig. Het is dat ik andere dingen ook zo ontzettend leuk vind.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt als een heel gezellig dagje. Knap dat je dan ook nog iets uit je handen krijgt. De clipboards zijn super, ik kom morgen ook weer even kijken, ben benieuwd naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heerlijke dag! Ik blijf het heel bijzonder vinden dat door onze hobby zo'n hechte vriendschap is ontstaan. Op naar 5 nov! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie kaarten, leuk zo met z'n allen lekker kletsen en bezig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Ellen,

    Wat leuk zeg! Zag net bij Mariken dat zij ook al zo'n klembord maakte... Wat ben jij goed bezig geweest!
    Zo'n leuke projecten allemaal!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je klembord zó gaaf! Ik las net ook al bij Mariken dat het een top dag was. Kan je nog even nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen