maandag 15 februari 2016

Mix & match #2

Daar zijn we weer! Met onze tweede Mix & Match swap. Deze keer heb ik de enveloppen mogen vullen. Op 1 februari heb ik ze verstuurd. Naar Inge, San en Mariken. En vandaag laten we allevier zien wat we met de spulletjes hebben gemaakt.
Ik ben supernieuwsgierig naar de kaartjes van de anderen. De eerste keer hebben Mariken en ik samen in de docentenkamer boven haar iPad gehangen om te kijken naar de andere kaartjes. Deze keer kijk ik in m'n uppie thuis, want het is mijn vrije dag. Maar spannend is het wel. Klik je mee naar Inge, San en Mariken om hun creaties te bekijken?

21 opmerkingen:

  1. Derde prachtige versie die ik zie vanmorgen met je supermooie pakketje, ze zijn om ter mooist!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hop even van blog naar blog.....nieuwsgierig wat jullie allemaal gemaakt hebben met dit erg leuke pakketje! Jouw versie is súper leuk! Natuurlijk kon de ampersand niet ontbreken in het pakketje.....daar weet jij altijd goed raad mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi!! Het was ook een geweldig pakket, zo gaaf! Jouw kaartje is super, prachtig van kleur, leuk labeltje eraan. Wat is het tof om al onze kaartjes te zien, zo verschillend! Gezellige dag en hou je haaks! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zit ook in mijn uppie op mijn vrije dag al jullie kaarten te bekijken. Zo leuk! De papiertjes zouden voor mij best een uitdaging zijn om ze te combineren, maar jullie weten er wel raad mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergaaf kaartje! Het was ook n te leuk pakket! Vooral het woordstansje....zo leuk!
    Zo leuk om onze verschillende kaartjes te zien.
    Op naar de volgende maand! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mij lijken deze papiertjes ook best lastig, zo op het eerste oog, maar jullie weten er wel raad mee zie ik! Het wit is er mooi bij. Like the ampersand. Erg mooi Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb heerlijk gespeeld met alle materialen uit het pakket, nogmaals dank :D Mooi en superstrak uitgevoerd kaartje, leuk de tekst die aan de ampersand hangt!

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje, leuke kleurtjes en materialen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje heb je weer gemaakt met het swappakketje Ellen prachtige kleurtjes en heel mooi samengesteld, heel leu dat kleine tekstlabeltje...ik ga zometeen naar de andere kaartjes kijken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk kaartje! Mooie papiertjes en dat &-teken is stoer! Ik ga ook gauw bij de anderen kijken. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk kaartje is het geworden. Ook je valentijnskaartje vind ik heel mooi.Ik ga ook even kijken bij de anderen
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie warme kleurtjes had je uitgezocht. Prachtige kaart
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een beauty! een beetje poederachtige kleuren; ik zie bij jou meestal iets sprekender kleuren. Deze is natuurlijk net zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihihi, in de docentenkamer boven de i-Pad hangen... ik zie het voor me!
    Je hebt mooie pakketjes samengesteld en je kaartje is super! Heel mooi gemaakt.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die van jou is ook leuk !
    Tof dat pakketje !
    Daar kan je nog veel mooie uit maken !
    Na een drukke dag met ouderavond sta ik hier te wachten op de bus .
    Eindelijk een gaatje tijd om te bloggen , maar mijn vinger is wel bijna bevrozen . De bus mag nu echt gauw komen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Ellen,
    Wat mij direct opviel wat de "Liefs" stans. Een leukerd! Passend bij jou, gezien jij van 'sentiments' houdt (-: Hoe vind je ze toch altijd? Errug leuk!
    Aan de kleuren zou ik een een uitdaging hebben gehad, als ik eerlijk ben. Toch heeft iedereen er iets speciaals mee gemaakt. Dat is zo bijzonder aan een swap. Allemaal een eigen stijl, leuk!
    Groetjes en een fijne dinsdag!
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk om zo te swappen en altijd verassend wat iemand anders hiervan dan maakt.
    Jou kaart is echt heel gaaf, het & teken is helemaal cool!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gaaf! Dat papier is ook al zo leuk en het design van je kaart is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ontzettend leuk Ellen.
    Het papier is ook prachtig en de tekst is super!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat een prachtig kaartje. Mooi papier heb je gebruikt! Groetjes Mariette

    BeantwoordenVerwijderen