vrijdag 4 december 2015

Autumn scrap swap 2 #4

Niet te geloven, Mariken en ik hersft-swappen vandaag al voor de vierde en laatste keer! Alle toffe Lawn Fawn spulletjes zijn nog lang niet op. Er gaan dus zeker meer van dit soort kaartjes komen. Met het leuke papier of de gave stempeltjes. Deze keer heb ik de twee stempelsets uit het pakket gecombineerd. De muis uit 'Thankful Mice' en de mok en de lepel uit 'Love You a Latte'. En nu ben ik weer aan de beurt om een winterswap-pakket te gaan samenstellen. Een tijdrovende (kan moeilijk kiezen ;)) maar o zo leuke klus! Hopelijk komen jullie ook weer langs als we gaan winter-swappen. Maar nu eerst even kijken wat Mariken deze laatste keer gemaakt heeft! Kijk je mee?
 

9 opmerkingen:

  1. Ben blij dat je deze swap met de stempeltjes leuk hebt gevonden! Doorgaan hiermee, want ik vind deze kaartjes zo gaaf! Deze ook weer, echt schattig, dat muisje met de lepel! En ik ben benieuwd wat er komen gaat! Tot zo, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dot van een kaartje ! Leuke spulletjes toch van Lawn Fawn !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje! Lekker doorgaan met deze cute stempeltjes!
    Ben weer heel benieuwd naar jullie winterswap...succes met samenstellen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje, het hartje vind ik ook een mooi detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook jouw swapkaartje is super leuk gemaakt met die schattig stempeltjes....TOPPIE!!!


    groetjes en een fijn sinterklaas weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Net bij Mariken wezen kijken. Deze van jou is een lust voor het oog. Dit zijn wel ernstig leuke stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook leuk ! Die swap gaat jullie goed af ! Ik ben al benieuwd naar de volgende !!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ellen,
    ik ben net bij Mariken geweest en ook jouw kaartje is weer superleuk! Je gaat vast vaker die stempeltjes gebruiken. Ze zijn enig!
    Ik kan me voorstellen dat het een klus is om een swap uit te zoeken. Maar wel ontzettend leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! En benieuwd wat je uitzoekt voor de winterswap. Er zijn zoveel leuke spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen