vrijdag 20 november 2015

Hello

Gisteren was Colien jarig en natuurlijk ben ik voor haar aan de knutsel geweest. Een stans gebruikt die ik al heel lang heb en waar ik eigenlijk nooit iets mee doe. Het is een soort postzegel. Komt uit een STAX-set van MFT, dus ik heb ze in verschillende maten. Ooit gekocht, leek me hartstikke leuk... maar op de één of andere manier... Die stans gecombineerd met een woordstans van Lawn Fawn en de MFT-ampersand. Aan de binnenkant nog een tekstje gestempeld. De volledige tekst is dan ook: hello & congratulations.
 

11 opmerkingen:

  1. En toch is ie zo leuk, de postzegelstans...loont echt de moeite om nog eens door je spullen te graven...Je kaartje voor Colien is gaaf, lekker stoer!
    Nog ff, en dan..weekend, zondag lekker samen uit, gezellig!! Tot zo, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zonde om die mal niet te gebruiken! toch mooi?!
    toffe kaart zo!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart ! Heel leuk op deze manier je stans, dat heb je toch soms dat je iets koopt en achteraf er niets mee doet ... haal deze maar wat vaker uit de kast nu !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een toffe manier om de stans te gebruiken. Ik zou er inderdaad meer mee dien, hij is super
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk gedaan, ik zou die stans toch niet in de kast laten liggen, je moet meer van dit soort kaartjes creëren.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk kaartje, dankjewel! Erg gezellig om post te krijgen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Ellen ! Fijn weekend . Dat gaat zeker lukken , want ik zie al dat je een gezellige zondag gaat hebben ! Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch een mooie stans Ellen en wat een gaaf kaartje, jij hebt echt een goed gevoel voor kleur en design!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje voor Colien gemaakt Ellen...zal ze zeker wel erg waarderen...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Terwijl die postzegel die dus wel heel erg leuk is! Wel herkenbaar hoor. Iets wat je persé wilt hebben, maar er uiteindelijk bijna niets mee doet... Gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Héél herkenbaar; zo graag willen hebben. Vervolgens kopen en dan doe je er niet zo veel mee. Terwijl ik hem gaaf vindt! Je kaart is echt weer een juweel. Goh woonde ik maar dichterbij; dat zou een mooi CAS-kaarten dagje worden :)

    BeantwoordenVerwijderen