zondag 1 maart 2015

You can create it! #2

Natuurlijk ook deze keer vergeten een foto te maken van de inhoud van de You Can Create It-envelop. Lekker slim ;) Het was een hele uitdaging om met de opgestuurde spulletjes een kaartje te maken. Vooral het brede lint en de grote knoop waren lastig en dat zijn ook precies de onderdelen van deze kaart waar ik eigenlijk niet zo blij mee ben. Maar ja, ze zaten wel in de envelop en dan moeten ze ook op de kaart. Meer informatie over You Can Create It! vind je hier en alle andere kaartjes hier.

20 opmerkingen:

  1. Heel geslaagd, hoor! Het lint heb je leuk verwerkt zo, niks mis mee. Grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prima kaart, niks mis mee, vind de knoop wel leuk staan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je lintje en knoopje anders super leuk verwerkt! Hele leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je ervan gemaakt! Ik vond het ook super lastig dit keer...die knoop...jeetje zeg....die vond ik eigenlijk te groot voor op een kaart!

    Maarja...ach.....ik vind hem hier op jou kaartje echt niet missstaan hoor!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch heel mooi hoor, super opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is toch prachtig hoor Ellen...ik heb ook wat zitten dubben en zat ook met de knoop in de knoop....en toen het rondje niet meer gebruikt....

    groetjes
    en een nog een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is leuk, hoor!
    Ik las dat je moeder is overleden, wat ontzettend verdrietig.
    Heel veel sterkte!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem anders prachtig!!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eindelijk tijd om ff te reageren! Mooie kaart heb je gemaakt...vooral voor die grote knoop heb ik diepe bewondering!! Haha...tot morgen, liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik was ook niet blij met die grote knoop Ellen, ik heb er ook mee moeten stoeien, ik zag ze in drie formaten in de catalogus staan, dus diegene die de kleinste hebben gekregen hebben geluk gehad. Ik moet je ook eerlijk bekennen dat ik hem na de foto eraf heb gehaald, hi hi. Ik was er ook helemaal niet tevreden over. Het lint was voor mij ook, iets van wat moet ik daar mee, maar uiteindelijk ben jij ook tot een heel leuk resultaat gekomen. Ach het zijn hele leuke uitdagingen. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje. het was al weer een tijdje geleden dat ik op jouw blog gekeken heb. Ai, veel mooi kaartjes gemist!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ellen,
    je hebt er echt iets heel gaafs van gemaakt! Er zit op zich echt alleen wat basis materiaal in de enveloppe. En dan maak jij er zoiets moois van. Complimenten!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Ellen,
    Soms is het niet altijd even makkelijk om uit materialen, die je niet zelf hebt uitgezocht een kaart te maken waar je zelf tevreden over bent. Maar ik vind dat je dat wel mag zijn met deze prachtige uitvoering! Heel mooi komen de kleuren tot hun recht en ook de layout is gaaf.
    Groetjes en veel sterkte deze week!
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart en ik ga natuurlijk ook even de link volgen.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is de reden waarom ik bijna nooit kits koop, ik wil van tevoren weten of het mijn smaak is en dat kan niet. Nu is het wel zo dat je dan juist creatief moet zijn natuurlijk, en dat heb je prima gedaan, ik snap wel wat je bedoelt, maar toch is het een mooie kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi gelukt deze kaart, ik zou het niet kunnen om er dingen op te kleven die ik echt niet mooi vind. Meestal zien andere dat helemaal anders en vinden het resultaat wel ok.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het een prachtige kaart en je hebt de onderdelen super mooi verwerkt vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart is er uit je pakketje gekomen....heel erg mooi Ellen. Ik heb er al meer voorbij zien komen en het is zo grappig om te zien dat het bij iedereen weer net even anders is.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen