zaterdag 24 januari 2015

To a great friend

Weer een leuke challenge op het City Crafter Challenge Blog: veertjes. Alleen heb ik zelf geen veertjes. Maar daar heb ik iets opgevonden. Op het cadeautje dat ik in december van Mariken voor mijn verjaardag had gekregen had zij ter versiering wat veertjes geplakt. En die had ik bewaard! Tadaa, en die heb ik nu gebruikt voor dit kaartje. De achtergrond heb ik zelf gemaakt met een mask en inkt (crisp cantaloupe) van Stampin'Up. Tekst op het labeltje komt uit een SAB-set en is ook van SU. Tot slot nog een touwtje en wat sequins.

challenges:
CAS # 50 -stencil it
City crafter #245 - oh feathers
Stampin your way #20 - stempel je achtergrond

25 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Ellen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super hergebruikt! Ik vind je kaart strak en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Mooie kleuren en leuke opzet. Verpakte cadeautjes bevatten vaak leuke frutsels voor hergebruik, ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie wat bewaart die heeft wat! En als je daar dan zo'n superleuke kaart mee weet te maken dan heb je het zeker niet voor niets bewaard!
    Je verjaardagskalender en de kaarten van de workshop zijn ook erg gaaf!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een leuk kaartje heb je daar zo ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, slimmerd!! Dat heb je handig aangepakt, mooi kaartje! Leuke challenge, ik had 'm ook al in gedachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful card this is ... lovely colours and the feathers are so pretty!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een ontzettend gave kaart, Ellen! Dat stukje gestreept papier past qua kleur ook zo mooi bij de rest en de veertjes op het label zijn de finishing touch!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ellen,

    Wat heb jij prachtige kaarten en een kalender gemaakt zeg....ik heb even niet gekeken en er staat van alles op je blog wat zeer de moeite waard is! Prachtig allemaal....en wat hebben jullie het zondag geweldig leuk en gezellig gehad als ik dat zo lees....super! Jij hebt echt niet stil gezeten!
    Ben nu al benieuwd wat je nog meer laat zien......succes!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi! En wie wat bewaard....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, echt een top kaart!!
    Fijn weekeinde, groet Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gedaan die streepjes, heel mooie en stijlvolle kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat heb je weer heel mooi gemaakt dit kaartje Ellen....en inderdaad wie wat bewaard die heeft wat....dat doe ik ook altijd....daarom zitten de laatjes en doosjes dikwijls overvol...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tja wie wat bewaart heeft wat :) leuk idee die veertjes van vellum en kraft, prachtig kaartje Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi!! Heel stijlvol...wie bewaard heeft wat he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie kaart met die veren.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. je snapt wel dat ik hier helemaal wég van ben hé :). Veertjes, veel wit, mooi gebruik gemaakt van een stencil. Alles klopt aan deze beauty; wow! Superleuk dat je weer meedoet bij CCCB! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ellen,
    ik zag dat ik wat van je gemist heb. Die kalender had ik in het echt gezien bij Erna (ik weet niet of ik dat nou al geschreven had of bij Mariken...) en in het echt is hij zo gaaf!! Dit kaartje met de veren is ook supermooi. Dat doe ik ook, decoraties van verpakkingen bewaren. Altijd handig, zo zie je maar weer...
    Nu even naar je laatste creatie hoppen...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart. Heel rustig en een mooie tekst.
    Leuk dat je mee doet bij SYW.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart.
    Leuk met veren en de kleur oranje.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow wat een ontzettend gave kaart zeg prachtig. Bedankt voor je deelname aan CAS on sunday.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart! en wat een top idee de achtergrond. Bedankt voor het meedoen aan de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen