zaterdag 10 maart 2012

Van harte

Ik ben weer een keer aan de slag gegaan met mijn blokje van K&Company. Er zitten nu echt nog maar een paar velletjes in... Het muziekpapier is uit het Songbook van Marianne design. Met zwart heb ik een randje geborduurd van stiksteekjes. Onder het touwtje  waar de labeltjes aan hangen zit nog een zwarte rand verstopt die ik bewerkt heb met een randpons. Die valt een beetje weg. De labeltjes heb ik gemaakt met die-namics, een pons en malletjes van ProvoCraft. De kleine stempeltjes heb ik een keer op een rommelmarkt gekocht. Ze komen vaak goed van pas. Tot slot nog een strik van lint en touw. Het kaartje is voor Veerle. Zij is mijn stief-petekind (ja, die bestaan!) en krijgt 'm voor haar 15e verjaardag.

challenge:
Kartenallerlei #49 - etwas Gestanztes

17 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje!
    Echt grappig.
    -xx- Charlotte & Lieke
    Zussenknutsel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Ellen, zo leuk met die labeltjes, supermooi gedaan!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk met de mini-labeltjes! Je moet er maar opkomen! Ook de kleuren zijn super, kortom een prachtkaart Ellen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met frisse kleuren en de labeltjes vind ik helemaal super. Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dit is een topper Ellen! Het papier, de labeltjes, allemaal even leuk!
    Fijne zondag nog en liefs Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik kan me voorstellen dat je baalt als het papier van dit blokje op is, wat een heerlijk frisse kleuren zijn het zeg! En ook echt een leuk idee, zo'n "waslijntje". Ik zou er denk ik snel een babykaartje van maken, maar zo met al die labeltjes in plaats van "was" aan de lijn, kan het ook prima voor een andere gelegenheid! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enorm leuke kaart en een geweldig papier! Fantastische kleuren combinatie zo!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hanging the minitags is a great idea - the paper you used very nice - i like your card so much! Thanks for joining us at Kartenallerlei, hugs Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eine ganz tolle Karte hast du da gewerkelt! Vielen Dank für deine Teilnahme bei Kartenallerlei
    lg Line

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg gaaf kaartje, mooi in die frisse kleurtjes! Leuk idee om met al die verschillende stansjes een slinger te maken :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, your card look awesome!!!
    Thanx for joinig the Kartenallerlei Challenge!
    XO, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwww Ellen dit is een hele mooie en wat een mooi papier...je kleine tekst stempels vind ik ook gaaf kan me voorstellen dat je die vaak gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ellen, AJ staat voor Art Journey dit is een hele grote stempel/scrap winkel in Sleen. Ze geven regelmatig workshops en één keer per jaar houden ze de AJ dagen je kunt dan een dag lang workshops volgen (zie mijn voorlaatste post) echt een aanrader! Dit is de link naar hun website: http://www.artjourney.nl/

      Verwijderen
  13. Wat een gaaf idee!
    Mooi vrolijk ook!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ellen,

    wat een mooie kaart is dit. Door de kleuren hou je het rustig en het is toch feestelijk. Heel leuk zo met de 'waslijn'. En dat je zomaar van die stempeltjes hebt gevonden op en rommelmarkt....Geweldig leuk!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke kaart, met die mini labeltjes. Zeer leuk idee & geslaagde kaart! Een idee dat ik ook zeker eens ga proberen! (Hangen de labeltjes eigenlijk los aan het touwtje?)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Ellen,

    love your special card. Great idea with the tag-clothesline.
    Thank you, that you show your fantastic card at Kartenallerlei.
    Ms LG Schnaderle

    BeantwoordenVerwijderen